15 Şubat 2017 Çarşamba

Merhaba, Sevgili kuzenim Gamze'nin yakışıklı oğlu Kuzey için hazırladığı çocuk odası sizlerle paylaşmak istiyorum. Bebek odası da çok zevkli idi ama bu kez oğlunu gözlemleyip onun ihtiyaçlarına göre şekillendirdi odasını. Sonuç: Mükemmel :)

Keyifli okumalar dilerim,

Öykü


1.Odanızdaki mobilyaları nereden aldınız?

Mobilyaları İkea'dan satın aldık. Bebek odamız için de mobilyaları yine İkea'dan almıştık ve memnun kalmıştık. Kuzey'in yatağını ve şifonyerini tutumluanne.com'dan satıp yeni mobilyalar için bütçe oluşturdum.

2.Odada kullandığınız tekstil ürünlerini nereden aldınız?

Perdesini, Maltepe'de bir perdeciye yaptırdık. Nevresim takımını ise Tchibo'dan aldık.

3.Oda için ayırdığınız bütçe hangi aralıkta?

1.000-3.000 TL arasında.

4.Halı ve aydınlatma ürünlerini nereden aldınız?

Halıyı ve perdeyi İkea'dan aldık. Aydınlatması zaten bebek odasında da kullandığımız İkea Bulut Avize.

5.En severek aldığınız ürün hangisi?

Odada ki her şeyi çok severek ve beğenerek aldım ama belirtmem gerekirse nevresim takımı diyebilirim.

6.Daha önce bebek odası da hazırlamış tecrübeli bir anne olarak asla almayın yada mutlaka alın diyebileceğiniz bir ürün var mıdır?

Alın yada almayın diye belirtebileceğim bir ürün yok ama şöyle bir tavsiyede bulunabilirim; yaşadıkça gerekli olan ürünler ortaya çıkıyor. Bunun için acele etmeyin sindire sindire ilerleyin derim.

7. Keşke almasaydım ya da onu bu şekilde yapmasaydım dediğiniz bir şey oldu mu?

 Hayır olmadı. Çıkan sonuçtan ben kendi adıma memnunum. Kuzey benimle aynı fikirde mi bilemiyorum :)

8. Kuzey'in odasını hazırlarken ilham aldığınız bir şey oldu mu?

Aslında çok araştırdım. Hem hoş bir oda olsun hem oğlum rahat etsin istedim. Hem de ihtiyaçlarına hitap etsin. Özellikle bir şeyden ilham aldım diyemem. Sadece ilk olarak İkea'dan sarı bir dolap satın aldık ve tüm odayı buna uydurmaya çalışırken ortaya böyle bir sonuç çıktı. Detaylara önem verin derim. Duvarları es geçmeyin. Duvar kağıdı yada boya gerçekten fark yaratıyor. Biz duvarları griye boyadık ve mobilyalar bu şekilde ön plana çıktı. Yine İkea'dan aldığım komodin için Zara Home'dan kulp satın aldım ve renklendirdim. Renkleri belirleyip ilerlerseniz daha kolay oluyor. Tabi ki fikrini aldığım kişiler oldu.Kuzenim çok yardımcı oldu sağ olsun :)

9. Eklemek istedikleriniz...

Her çocuk gibi Kuzey'de kalemlerle ve boyalarla tanıştığında, bizim de duvarlarımız,mobilyalarımız sanatla tanışmış oldu :) Kara tahta boyası alarak ona, onun odasında bir duvara alan oluşturduk. Sınırlarını belirlemek Kuzey için çok iyi oldu. Artık hem özgürce çizdiği için memnun hemde tahtasını çok sevdi :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder