23 Şubat 2017 Perşembe


Merhaba, Sevgili Nazlı, kızı Zeynep için hazırladığı odayı bizlerle paylaşacak. Farklı ve şık duvar dekoruna ben bayıldım. Odadaki her parçayı özenle araştırıp,seçtiği belli oluyor. Güzel kızıyla iyi günlerde kullanmalarını dilerim. Keyifli okumalar.

Sevgiler,

Öykü

1.Bebeğinizin mobilyalarını nereden aldınız? 

- Mobilyamızı Masko'dan aldık.

2.Odada kullandığınız tekstil ürünlerini nereden aldınız?

- Tekstil ürünlerini, Mothercare, Zara Home, Engilish Home ve Havuzlu Han'dan (Eminönü) aldık.

3.Bebeğinizin odası için ayırdığınız bütçe hangi aralıkta?

- Bütçemiz 3000/5000 TL arasında.

4.Halı, perde ve aydınlatma ürünlerini nereden aldınız?

- Halımızı semt pazarımızdan (Pazartürk), aydınlatmayı İstoçtan , perdemizi Engilish Home'dan satın aldık.

5.En severek aldığınız ürün hangisi?

- En severek aldığım ürün bebeğimin anne yanı yatağı (Chicco Next to Me ):Tüm anneler bebeğinin kokusuyla uyur ama daha çok isterler melekleriyle olmak bu yatak bebeğin anne baba tarafından ezilmesini engelliyor hem yanımızda ama kendi yatağında uyumuş oluyor .

6.Eklemek istedikleriniz...

- Anne adaylarına tavsiyem mobilyalarınızı önceden almaları odada mobilya kokusu, bebeğiniz eve gelmeden azalmış olsun. Hamilelik dönemleri fuarlara denk gelirse, mobilya fuarlarını ben çok karışık buldum. Hem fazla kalabalığa girmeyin hem de kendinizi yormayın. Masko bana daha derli toplu geldi. Eminönü Havuzlu Han ve Kadir Has Çocuk dünyasını da gözden geçirin derim 

Sevgiler...
Nazlı








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder