23 Şubat 2017 Perşembe


Merhaba, bebek hazırlığı içerisine girenlerin en keyif aldığı ama en kararsız kaldığı konularda biridir bebek odası hazırlamak. Bebek ve çocuk odası etiketi altında yeni bir içerik başlatıyoruz. Emek verip hazırladığınız odaları  benimle paylaşırsanız bende blogumda yer vereceğim ve hazırlık içerisinde olan herkese fikir vermiş olacağız. İlk olarak Sevgili Selda ile başlıyoruz. Kendisi beni kırmadı ve minik prensesi için hazırladığı bu güzel odayı bizimle paylaştı. Keyifli okumalar dilerim.

Sevgiler,

Öykü

  1. Bebek odanızın mobilyalarını nereden aldınız?
-Öyle çok araştırmaya girmedik. Marka takıntısı olmaksızın aldık eşyalarımızı. Bunları da alışverişe çıktığımız ilk yerde gördük ve aşık oldum dedim ki kızımın odası bu olmalı. 😊 Güzel kaliteli üretim yaptıklarını görünce de eşimle karar verip hemen aldık. (Avcılar İpek Mobilya)

       2. Odada kullandığınız tekstil ürünlerini nereden aldınız?

-Tekstil ürünlerimizin çoğunu Eminönü Havuzlu Han'dan aldık. Eminönü alışveriş için mükemmel bir adres, herşey elinizin altında. Diğer bebek ürünleri satan mağazalarla hemen hemen aynı olduğunu görünce tereddüt etmeden alışverişimizi oradan yaptık. İsim yastığını kendim işledim. Bulut yastığımız sevgili kardeşim Sevil'in ellerinden. Kapı süsümüz canım annem ve asistanları sevgili kardeşlerim Sibel ve Sevil'in eseri. 😊 Duvar kağıdını da Beylikdüzü Bauhaus mağazasından aldık.

      3.Bebeğinizin odası için ayırdığınız bütçe hangi aralıkta?

-Evimizin bir odasını boşaltıp bebek odası yapacağımız için bu kadar bütçe belirledik. ( 3.000 TL - 5.000 TL )

      4. Halı,perde ve aydınlatma ürünlerini nereden aldınız?

-Halıyı yeni almadık. Bilirsiniz yeni halıların tüyleri çok uçuşuyor. Temizliği de birkaç yıkamayla gidecek gibi olmuyor maalesef. Bu yüzden evimizde kullandığımız bir halıyı tercih ettik. Perde yine Eminönü Havuzlu Han'dan alındı. Avizeyi de online alışveriş sitesinden aldık. (gittigidiyor.com) Bu halde insanın gezmesi günler geçtikçe zorlaşıyor. Güvendiğiniz sitelerden alışveriş yapmanızı kesinlikle öneririm. Oldukça faydasını gördüm.

      5.En severek aldığınız ürün hangisi?

-Bebeğimizin odası için herşeyi çok severek ve beğenerek aldık. Ama en sevdiğim tabi ki minicik kıyafetleri 😊

      6. Eklemek istedikleriniz...

-Kızımızı kucağımıza almamıza çok az bir zaman kaldı. Allahımdan tek dileğim sağlıcakla dünyaya gelmesi ve isteyen herkesin bu duyguyu tatmasıdır. Ayrıca bu uğurda çabalayan herkese de kolaylıklar diliyorum. 


Sevgiler
Selda.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder