9 Mart 2017 Perşembe

Busy Board


Merhabalar, Pinterest'de gezerken karşılaştığım, ince motor ve problem çözme yeteneğini geliştirdiğini düşündüğüm Busy Board'lara bayılmıştım. Aslında basit gibi görünse de yapımı oldukça uğraştırıcı. Bundan sebep uzun uğraşlarım sonucu nihayet İnci'nin dayısını bizim için bir Busy Board yapmaya ikna ettim :)


Yapı marketten uygun olabilecek parçaları satın aldı ve orta büyüklükte bir tahta kestirmekle işe başladı. Siz de biraz araştırırsanız daha ne çeşitleri olduğunu ve aslında tamamen sizin hayal gücünüze ve bebeğinizin ilgi alanlarına göre şekillendirebileceğiniz uzun ömürlü bir oyuncak olduğunu göreceksiniz. Aslında daha küçükken bile hazırlanıp verilebilirdi diye düşünüyorum. Bebeklerin genelde evde görüp ilgi duyduğu ancak gerek boyunun yetişmemesi gerek tehlikeli alanlarda bulunmaları sebebiyle ulaşamadığı materyallerden oluşuyor. Aklınıza gelen her şeyi monte edebilirsiniz. Kapı kolu, bisiklet zili, hesap makinesi vb...


Bizimki de ilk denemeye göre fena olmadı :) Eğer sizde bebeğiniz için bir Busy Board oluşturursanız beni taglameyi unutmayın :)

Sevgiler,


Öykü



2 yorum:

  1. Merhaba busy board ı kesin deneyeceğim cunku kızım oyuncaklarla degil araç gereçlerle ilgili tehlikeli diye herşeyi yasaklıyorum fikir icin tesekkurler (Nazli)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Nazlı Hanım, beğenmenize çok sevindim. Haklısınız bebekler gerçek objelerle daha ilgili oluyor. Boş bir bisküvi kabıyla dakikalarca oynerken, oyuncağının yüzüne bakmıyor zaman zaman :) Sizde busy board unuzu paylaşırken beni etiketlerseniz çok sevinirim.Sevgiler, Öykü

    YanıtlaSil